Pitistyle's Blog

Just another WordPress.com site

Replici pentru Don Juani de dambovita!

Stim toate ca in jurul nostru sunt multi prosti care considera ca o replica bine spusa ne da pe spate: Uite niste replici de respingere pentru cei care cred ca noi nu avem raspuns  .

Replica: Iesim la un film sau vrei sa regizam propriul nostru lungmetraj?
Respingere: Ultima varianta. Facem un horror si tu esti primul care moare.

Replica: Nu te cunosc de undeva?
Respingere: Esti tipul din blocul vecin care pipaie toate femeile?

Replica: Daca as fi cel mai frumos barbat pe care l-ai vazut azi, ce mi-ai spune?
Respingere: Eu si iubitul meu vrem sa te adoptam!

Replica: Pot sa-ti ofer ceva de baut?
Respingere: Multumesc, da-mi banii ca ma descurc!

Replica: Mergem la o cafea?
Respingere: Scuza-ma doua minute sa-mi sun iubitul sa-l intreb!

Replica: Ne cunoastem de undeva?
Respingere: Da, te-am mai refuzat odata.
Varianta: „Da, te-am admirat ieri toata ziua la Zoo”.

Replica: Eu sunt cel care te va face fericita!
Respingere: Da? Serios? Pleci deja?

Replica: Tu esti femeia dupa care am alergat toata viata…
Respingere: Iar tu esti barbatul de care m-am ascuns intreaga viata

Replica: Avem vreun prieten care sa ne faca lipeala?   
Respingere: Nu, ne trebuie mai degraba un avocat de divort!

Replica: Uau, ochii astia sunt reali?   
Respingere: Nu, port lentile.

Replica: Doamne, ce ma bucur ca nu sunt orb! 
Respingere: Mie imi pare rau!

Replica: Ceasul meu arata ca esti goala. Cred ca e cu o ora inainte
Respingere: Mai degraba cu o ora in urma.

Replica: Sunt insurat, dar nu-mi merge prea bine
Respingere: E 5 lei divortul. Vrei sa te imprumut?

Replica: Esti atat de frumoasa!
Respingere: Ti se pare, sunt superba, dar nu meriti tu asa ceva!

Replica: Pot sa te invit la o cafea?
Respingere: Mai, tu vrei sa facem sex?

Replica: Pe unde ai umblat toata viata mea? 
Respingere: Am fugit de tine!

Replica: Buna, ma numesc Sansa. Am vreuna?      
Respingere: Da, una egala cu zero.

Single Post Navigation

One thought on “Replici pentru Don Juani de dambovita!

  1. Replica: Eu sunt cel care te va face fericita!
    Respingere: Da? Serios? Pleci deja?

    =)) asta este geniala

Lasă un răspuns

