Pitistyle's Blog

Just another WordPress.com site

Alo, bună ziua ……..

Deci să vă explic, de ieri, am mai primit o atribuţiune de serviciu de la marele sef : aceea de a susţine interviurile de recrutare pentru un număr de 4 posturi, disponibile, în cadrul companiei.

Bun zis şi făcut azi am selectat 3 oameni pe care i-am sunat şi chemat la interviu, şi azi cu asta mă voi ocupa cu selecţia cv-urilor şi programarea interviurilor potenţialilor candidaţi care corespund cât de cât ……acum sunt în pauza de masă şi am scris chestia asta pentru că presimt că mă voi  distra de numa după cum au decurs 2 conversatii telefonice cu pretendentii la posturile noastre ….

Watch Out PiţiStyle e la recoltat oamenii din câmpul muncii un fel de *HR,PR* sau ce măsa o fi activitatea mea cea nouă

legendă: HR = Human Resources Hoaşcă rea                                                         PR  = Public Relation Pizdă rea *corectat

Single Post Navigation

6 thoughts on “Alo, bună ziua ……..

  1. o da imi place Personal relationship dar nu;s dc=))

  2. gata am corectat, am râs de m-am spart la ce tâmpenie am scris..eu am explicaţie la duda scrisă ..sunt ne-„umblată” de mult că al meu e în cantonament de 1 saptămână şi ceva..meci de campionat, meci de cupă, chestiuni profesionale :))

  3. agathapurple on said:

    :)))) bafta multa

  4. :))bianca plastic=))))))))

Lasă un comentariu